30 dagers åpent kjøp!
Hvorfor - Kjøp av uprøvd ergonomisk utstyr kan være vrient. Vegring og usikkerhet melder seg raskt; passer dette produktet meg, og hva om det ikke blir som jeg hadde tenkt? Ergonomisk utstyr som ikke passer eller ikke blir brukt, ønsker vi ikke å selge deg. Vi tilbyr derfor 30 dager Åpent Kjøp. I denne perioden får du teste produktene, slik at du kan bli trygg på at du har gjort et riktig kjøp.
Hva er viktig - Dersom du ønsker å benytte Åpent Kjøp og returnere et produkt, er det viktig å sette seg inn i hvordan denne rettigheten fungerer hos oss. De aller fleste av våre produkter kan testes og returneres, vi har noen unntak, og disse står disse beskrevet lenger ned på denne siden. Vi stiller noen krav til tilstanden et produkt må ha ved retur, men vi forventer at du skal ha testet produktet i ditt miljø. Produkter vi får i retur skal vi kunne selge videre til andre kunder, med rabatt.
Unntak og krav - Vil du benytte deg av Åpent Kjøp, er det dette som gjelder hos oss.
Følgende produkter tilbys ikke med Åpent Kjøp:
Vi tilbyr ikke Åpen Kjøp på mer enn tre identiske produkter fra samme kunde.
Tilstand på produktet
Vi vil selvsagt at du har testet produktet tilstrekkelig før du benytter deg av åpent kjøp, men vi må ha noen forbehold.
Åpent kjøp stiller følgende krav til tilstand på en returnert vare
Må jeg oppgi grunn? - Vi vil gjerne vite hva som ikke stod til forventningene, slik at vi kan bli bedre, men det er ikke noe krav.
Hvordan returnerer jeg et produkt? - Du sender det til oss. Ta kontakt med oss, slik at vi kan avtale hvordan vi enklest for deg får varen returnert kostnadsfritt til oss. Sender du noe i posten på eget innitiativ, ber vi deg bruke vår postboksadresse OfficeAid AS, Postboks 58 Lilleaker, 0216 Oslo.
Hvordan vet vi hvem som returnerer? - Du må sørge for at vi lett kan se hvem som er avsender – legg helst med en kopi av ordrebekreftelse og faktura. Eller beskriv dette på eget ark. Vi setter også stor pris på en epost til post@officeaid.no hvis du vil sende noe tilbake til oss.
Hvordan får jeg igjen pengene? - Har du betalt med faktura vil vi kreditere deg, på samme måte som du mottok fakturaen. Åpent Kjøp rettigheten er uavhengig av forfallsdato på den opprinnelige fakturaen, så vårt krav til deg vil i utgangspunktet ikke utsettes, selv om du har varer på vei tilbake til oss. Men, kommuniser med oss underveis så fikser vi det.
Har du betalt med kort vil vi (Nets/Easy) refundere betalingen til det kortet varen ble betalt med.
Har du betalt med Vipps vil vi (Nets/Easy) refundere betalingen til den kontoen som er knyttet til din Vipps.
Har Åpent Kjøp rettigheten noen andre unntak eller begrensninger? - Åpent Kjøprettigheten gjelder for varer du selv har bestilt i vår nettbutikk. Har du handlet av oss via andre kanaler, så må vi snakke sammen først – men du kan ha som utgangspunkt at vi har som mål; «vi fikser det!»
Du kan benytte deg av rettigheten din så ofte du vil, men opplever vi at du misbruker returretten kan den bortfalle.