Søk

30 dagers Åpent Kjøp - Slik gjør vi det

30 dagers åpent kjøp!

Hvorfor - Kjøp av uprøvd ergonomisk utstyr kan være vrient. Vegring og usikekrhet melder seg raskt; passer dette produktet meg, og hva om det ikke blir som jeg hadde tenkt? Ergonomisk utstyr som ikke passer eller ikke blir brukt, ønsker vi ikke å selge deg. Vi tilbyr derfor 30 dager Åpent Kjøp. I denne perioden får du teste produktene, slik at du kan bli trygg på at du har gjort et riktig kjøp.

Hva er viktig - Dersom du ønsker å benytte Åpent Kjøp og returnere et produkt, er det viktig å sette seg inn i hvordan denne rettigheten fungerer hos oss. De aller fleste av våre produkter kan testes og returneres, vi har noen unntak, og disse står disse beskrevet lenger ned på denne siden. Vi stiller noen krav til tilstanden et produkt må ha ved retur, men vi forventer at du skal ha testet produktet i ditt miljø. Produkter vi får i retur skal vi kunne selge videre til andre kunder, med rabatt.

Unntak og krav - Vil du benytte deg av Åpent Kjøp, er det dette som gjelder hos oss.

Følgende produkter tilbys ikke med Åpent Kjøp:

  • Produkter i kategoriene Smittevern-utstyr og Smitteforebyggings-skilt
  • Bordplater og understell. 
  • Møbler som er levert flat-pakket. 
  • Hygieneprodukter i brutt forpakning.
  • Møbler hvor farge/material/stoff er tilpasset etter kundens spesifikasjoner. 
  • Avlastningsmatter og lignede, som er levert etter kundens mål og spesifikasjoner. 
  • Produkter hvor det er etablert en leasingavtale med en ekstern tredjepartstilbyder. 
  • Produkter som er kjøpt med avtale om abonnement. 

Vi tilbyr ikke Åpen Kjøp på mer enn tre identiske produkter fra samme kunde. 

Tilstand på produktet

Vi vil selvsagt at du har testet produktet tilstrekkelig før du benytter deg av åpent kjøp, men vi må ha noen forbehold.

Åpent kjøp stiller følgende krav til tilstand på en returnert vare

  • Produktet som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi må dessverre avvise produkter som bærer preg av så utstrakt bruk at de ikke er salgbare. Vi tenker da på synlige skader som flekker, riper og hakk.
  • Produktet må tilbakeleveres komplett, dvs. som levert deg med ledninger, bruksanvisninger, batterier, USB mottaker ol.
  • Produktet må være rengjort.
  • Det beste er om du har beholdt originalemballasjen. Det sikrer at produktet kommer tilbake til oss i samme stand som det forlot deg. Har du kvittet deg med originalemballasjen, må du se til at du emballerer så godt at produktet kommer frem til oss i samme stand som det forlot deg. Skader som oppstår før produktet når vårt returmottak, ser vi som ditt ansvar.
  • Produkter som er påført lim eller lignende fra tape, klistrelapper, fraktbrev, etiketter ol. vil bli behandlet som produkter med synlige skader, og da faller dessverre Åpent Kjøp muligheten bort – så ikke klistre noe rett på produktet.

Må jeg oppgi grunn? - Vi vil gjerne vite hva som ikke stod til forventningene, slik at vi kan bli bedre, men det er ikke noe krav.

Hvordan returnerer jeg et produkt? - Du kan du levere inn produktet til oss på Lilleaker, eller sende det til oss. Skal du sende i posten ber vi deg bruke vår postboksadresse OfficeAid AS, Postboks 58 Lilleaker, 0216 Oslo

Hvordan vet vi hvem som returnerer? - Du må sørge for at vi lett kan se hvem som er avsender – legg helst med en kopi av ordrebekreftelse og faktura. Eller beskriv dette på eget ark. Vi setter også stor pris på en epost til post@officeaid.no hvis du vil sende noe tilbake til oss.

Hvordan får jeg igjen pengene? - Har du betalt med faktura vil vi kreditere deg, på samme måte som du mottok fakturaen. Åpent Kjøp rettigheten er uavhengig av forfallsdato på den opprinnelige fakturaen, så vårt krav til deg vil i utgangspunktet ikke utsettes, selv om du har varer på vei tilbake til oss. Men, kommuniser med oss underveis så fikser vi det.

Har du betalt med kort vil vi overføre vi pengene til det kortet varen ble betalt med. 

Har Åpent Kjøp rettigheten noen andre unntak eller begrensninger? - Åpent Kjøprettigheten gjelder for varer du selv har bestilt i vår nettbutikk. Har du handlet av oss via andre kanaler, så må vi snakke sammen først – men du kan ha som utgangspunkt at vi har som mål;  «vi fikser det!»

Du kan benytte deg av rettigheten din så ofte du vil, men opplever vi at du misbruker returretten kan den bortfalle.

banner
banner
Filters
Sort
display